• Zondag 17 mei sluiten we bij VIOS’38 het seizoen af zoals het hoort: samen, gezellig en natuurlijk in onze eigen zwart-gele stijl.

    Tijdens onze seizoensafsluiting & sponsorevent maken we er een mooie dag van voor iedereen die VIOS een warm hart toedraagt. Leden, supporters, sponsoren, vrijwilligers en familie zijn van harte welkom om samen het seizoen feestelijk af te sluiten.

    Er is volop gezelligheid met muziek van DJ Valentino, een optreden van zangeres Jo-Ann, lekker eten van de barbecue en leuke activiteiten voor jong en oud. Met onder andere een springkussen en entertainment belooft het een dag te worden waar sfeer centraal staat.

    Dresscode: Black & Yellow

    Op deze dag gaan we natuurlijk voor zwart en geel. Dus trek je gele broek en zwarte trui aan, want:
    Gele broek en zwarte trui, dat zijn de VIOS-lui!

    Praktische info

    Datum: Zondag 17 mei
    Tijd: Tot 21.00 uur
    Locatie: VIOS’38
    Met: DJ Valentino, Jo-Ann, barbecue, springkussen en meer

    We maken er samen een gezellige afsluiting van. Zorg dat je erbij bent!